کپسول مگنیفورت هولیستیکا 32 عددی

۱۷۲,۰۰۰ تومان

Holistica Magniforte 32 Cap

بارکد محصول: 6265581500446 تاریخ انقضا: 2026-10 موجودی: موجود در انبار شناسه محصول: 20005755 دسته: , , برند:
HTML tutorial

توضیحات

کپسول مگنیفورت برای چیست؟

کپسول مگنیفورت هولیستیکا یک مکمل غذایی است که حاوی منیزیم و ویتامین‌های B1، B6، D3 و K2 است. این کپسول به افزایش سلامت استخوان، عضلات و سیستم عصبی کمک می‌کند. همچنین می‌تواند در کاهش فشار خون، قند خون، انقباضات عضلانی، میگرن، دردهای نوروپاتیک و مسمومیت الکلی مفید باشد.

خواص کپسول مگنیفورت

  • بهبود کرامپ های عضلانی
  • کمک به کاهش دردهای نوروپاتیک هرپس زوستر و سندرم تونل کارپ
  • نوروپاتی های دیابتی
  • تامین سلامت و بهبود عملکرد اعصاب و عضلات
  • کاهش علائم مسمومیت الکلی
  • پیشگیری و کاهش حملات میگرن و سردرد
  • کمک به تنظیم فشار خون و قند خون
  • تنظیم ضربان قلب
  • کاهش یبوست

عوارض کپسول مگنیفورت

در صورت مصرف دوز توصیه شده پزشک، عوارض جانبی خاصی ندارد اما در صورت بیش از اندازه از این محصول برند هولیستیکا میتواند عوارض جانبی زیر را در پی داشته باشد:

  • کاهش فشار خون
  • سرگیجه
  • تهوع
  • معده درد
  • گرفتگی عضلات
  • بیرون‌روی
  • نارسایی تنفسی

ترکیبات کپسول مگنیفورت

منیزیم دریایی: یک نوع منیزیم طبیعی که از تلخیص آب دریا به دست می‌آید و جذب بالاتری نسبت به منیزیم مصنوعی دارد. منیزیم در بیش از 300 واکنش متابولیکی در بدن نقش دارد و برای تولید انرژی، عملکرد عضلات، تنظیم ریتم قلب و تولید گلبول‌های قرمز ضروری است.

ویتامین B1: یا تیامین، یکی از ویتامین‌های گروه B است که در تبدیل غذا به انرژی، سلامت چشم‌ها، سیستم عصبی، قلب و عروق و تولید هموگلوبین نقش دارد. کمبود این ویتامین می‌تواند منجر به گیجی، زوال عقل و افسردگی شود.

ویتامین B6: یا پیریدوکسین، یکی دیگر از ویتامین‌های گروه B است که در متابولیسم پروتئین و گلوکوز، ساخت هموگلوبین، حفظ سلامت سیستم ایمنی و انتقال پیام‌های عصبی نقش دارد.

ویتامین D3: یکی از اشکال ویتامین D است که برای جذب کلسیم، سلامت استخوان‌ها، دندان‌ها، قلب و عروق، سیستم ایمنی و مغز ضروری است.

ویتامین K2: یکی از اشکال ویتامین K است که در تنظیم رسوب کلسیم در استخوان‌ها و جلوگیری از کلسیفیکاسیون شریان‌ها و کلیه‌ها نقش دارد. این ویتامین همچنین در انعقاد خون، سلامت پوست و مغز و پیشگیری از بیماری‌های مرتبط با قلب مفید است.

جدول ترکیبات

ترکیبات مگنیفورت مقدار در هر کپسول
منیزیم دریایی ۱۵۰ میلی گرم المنتال
ویتامین B۱ ۹۹ میلی گرم
ویتامین B۶ ۲۰ میلی گرم
ویتامین D۳ طبیعی فاقد لانولین ۴۰۰ واحد
ویتامین K۲ ۵۰ میلی گرم

نحوه مصرف کپسول مگنیفورت

کپسول مگنیفورت روزی 1 تا 2 عدد بعد از غذا میل شود.

بهترین زمان مصرف قرص مگنیفورت

بهترین زمان مصرف مگنیفورت بعد از وعده‌های غذایی است.

یعنی اگر روزانه تنها ۱ عدد از این قرص استفاده می‌کنید، می‌توانید آن را بعد از وعده صبحانه بخورید و اگر ۲ عدد استفاده می‌کنید، یکی را بعد از صبحانه و دیگری را بعد از ناهار یا شام میل نمایید. مصرف مگنیفورت بعد از وعده‌های غذایی موجب می‌شود تا عوارض گوارشی کمتر پیش بیاید و همچنین ترکیبات موثر موجود در آن تحت تاثیر عمل هضم در دستگاه گوارش آزاد شده و در بدن مورد استفاده قرار گیرد.

مصرف مگنیفورت در دوران بارداری و شیردهی

در دوران بارداری و شیردهی قبل از مصرف کپسول مگنیفورت با پزشک خود مشورت نمایید.

تداخل دارویی کپسول مگنیفورت

در صورتی که از مکمل یا داروی دیگری استفاده می‌کنید، پیش از مصرف مگنیفورت با پزشک خود مشورت کنید.

خرید آنلاین و حضوری کپسول مگنیفورت هولیستیکا

امکان خرید آنلاین و حضوری کپسول Holistica Magniforte اصل با قیمت رسمی و تضمین اصالت کالا از داروخانه دکتر آزاده سالم واقع در فلکه دوم صادقیه وجود دارد. پس اگر به دنبال خرید قرص میگرن، تقویت کننده استخوان، قرص منیزیم، تقویت کننده سیستم ایمنی و عصبی و قلب و عروق هستید، این مکمل را با قیمت مناسب به آسانی از داروخانه شبانه روزی دکتر آزاده سالم خریداری کنید.

کپسول مگنیفورت برای دیسک کمر

کپسول مگنیفورت می‌تواند در درمان دیسک کمر و کمردرد مفید باشد. این کپسول حاوی منیزیم دریایی، ویتامین‌های B1، B6، D3 و K2 است که به سلامت استخوان‌ها، عضلات و اعصاب کمک می‌کنند. منیزیم دریایی جذب بالاتری نسبت به منیزیم مصنوعی دارد و می‌تواند از تحلیل استخوان‌ها جلوگیری کند. ویتامین‌های D3 و K2 نیز به جذب کلسیم و تنظیم رسوب آن در استخوان‌ها و شریان‌ها نقش دارند. ویتامین‌های B1 و B6 همچنین به تولید انرژی، انتقال پیام‌های عصبی و کاهش التهابات عصبی مرتبط با دیسک کمر کمک می‌کنند.

ایا کپسول مگنیفورت چاق کننده است؟

خیر. کپسول مگنیفورت نقشی در چاقی ندارد.

کپسول مگنیفورت برای میگرن

کپسول مگنیفورت می‌تواند در کاهش حملات و شدت میگرن موثر باشد. ویتامین‌های B1 و B6 به انتقال پیام‌های عصبی و کاهش التهابات عصبی مرتبط با میگرن کمک می‌کنند.

قرص مگنیفورت برای گرفتگی عضلات

مگنیفورت یک مکمل غذایی است که حاوی منیزیم دریایی است. منیزیم نقش مهمی در انقباض و استراحت عضلات دارد و می‌تواند به پیشگیری و تسکین گرفتگی عضلات کمک کند.

قرص مگنیفورت برای ریزش مو

قرص مگنیفورت می‌تواند به کاهش ریزش مو و تقویت فولیکول‌های مو کمک کند. منیزیم و ویتامین B6 موجود در قرص مگنیفورت در سنتز پروتئین‌های ساختاری فولیکول‌های مو نقش دارند.

توضیحات تکمیلی

وزن 100 گرم
مقدار

نوع محصول

ویژگی

, ,

مصرف کننده

جنسیت مصرف

,

حاوی

ویتامین

, , ,

نوع محفظه نگهدارنده

کشور تولید کننده

تحت لیسانس

شماره مجوز بهداشت

15610097101191337156

ساير توضيحات

کمک به تنظیم فشار خون و قند خون و تنظیم ضربان قلب, کاهش دفعات و شدت انقباضات عضلانی دردناک, تامین سلامت و بهبود عملکرد اعصاب و عضلات, پیشگیری و کاهش حملات میگرن و سردرد, پیشگیری و بهبود دردهای نوروپاتیک, افزایش توده و استحکام استخوان ها, کاهش علایم مسمومیت الکلی, بهبود کرامپ های عضلانی

1 دیدگاه برای کپسول مگنیفورت هولیستیکا 32 عددی

  1. امتیاز 5 از 5

    حميد

    سلام. مصرف مگنيفورت با كلسيم به صورت همزمان ايراد داره؟

    • مدیر سایت

      درود. بهتر است که باهم مصرف نشوند چون عارضه گوارشی به همره دارد.


دیدگاه خود را بنویسید

  • کپسول مگنیفورت روزی 1 تا 2 عدد بعد از غذا میل شود.

شرایط نگهداری

  • دارو از محل خشک و در دمای ۲۵ درجه سانتی‌گراد نگهداری شود.
  • دور از نور مستقیم نگهداری شود.
  • درو از دسترس اطفال قرار دهید.

مصرف در دوران بارداری

  • عوارضی برای مصرف قرص مگنیفورت در دوران باردرای به اثبات نرسیده است. اما از آنجایی که بارداری دوران بسیار حساسی است. باید در انتخاب نوع تغذیه و مکمل‌‌های مصرفی دقت کافی داشت.
  • همجنین از مصرف خودسرانه هر مکمل و دارویی اجتناب نمود. بنابراین در دوران بارداری و شیردهی قبل از مصرف مکمل مگنیفورت با پزشک خود مشورت نمایید.

عوارض مصرف

  • هر کپسول مگنیفورت حاوی انواع ویتامین‌ها و املاح معدنی است. بنابراین این محصول، ترکیبات مضر و خطر آفرینی ندارد. اما در ۲ حالت ممکن است مصرف آن عوارضی را به همراه داشته باشد.

تداخلات دارویی

  • در صورتی که از مکمل یا داروی دیگری استفاده می‌کنید، پیش از مصرف مگنیفورت با پزشک خود مشورت کنید. ممکن است مصرف هم زمان کپسول مگنیفورت با سایر داروها تداخل دارویی ایجاد کرده و در نتیجه برای فرد عوارض یا مشکلات دیگری ایجاد نماید. بنابراین برای اجتناب از این عوارض ناخوشایند موضوع را با پزشک خود مطرح نموده و از وی مشورت بگیرید.

مصرف بیش از حد

  • هرچند ویتامین‌ها و مواد معدنی برای سلامت بدن بسیار ضرروی هستند. اما از طرفی مصرف بیش از حد هر کدام از آنها عوارض و مشکلاتی را برای بدن به وجود می‌آورد. به عنوان مثال مگنیفورت حاوی ویتامین B۶ به اندازه مورد نیاز مصرف روزانه است. اما مصرف بیش از حد این ویتامین ممکن است به ایجاد عوارض عصبی همراه با اختلالات در راه رفتن، ضعف و بی ­خوابی منجر شود. مقاله عوارض قرص magniforte حاوی اطلاعات کامل و دقیق به همراه تحقیقات علمی انجام شده در این مورد است.