ماسک موی خشک و آسیب دیده فولیکا 100 میلی لیتر

۶۹,۳۰۲ تومان

Fulica Nourishing And Hydrating Hair Mask 100ml

بارکد محصول: 6260147703347 موجودی: موجود در انبار شناسه محصول: 1000536 دسته: برند:
HTML tutorial

توضیحات

ماسک موی خشک و آسیب دیده فولیکا چیست؟

ماسک موی خشک و آسیب دیده فولیکا یک محصول مراقبت از مو است که با ترکیبی از مواد طبیعی و موثر، موهای شما را تغذیه، ترمیم، نرم و درخشان می‌کند. این ماسک مناسب برای انواع موهای خشک، آسیب دیده، شکننده، رنگ شده و دارای وز است. شما با استفاده از این ماسک می‌توانید به موهای خود حجم، زیبایی و سلامتی ببخشید.

ماسک موی خشک و آسیب دیده فولیکا دارای فواید زیر است:

  • حفظ رطوبت طبیعی مو و جلوگیری از پیدایش موخوره
  • حفظ لطافت، حالت پذیری، درخشندگی و براقیت موها
  • تقویت کننده، ترمیم کننده و مرطوب کننده ساقه مو
  • کمک به رفع موخوره و شکنندگی موها
  • مناسب موهای خشک و آسیب دیده
  • تقویت و ترمیم کوتیکول مو

این ماسک با عناصر مغذی موجود در ترکیبات خود، موهای شما را از ریشه تا نوک تغذیه می‌کند و باعث می‌شود که موهای شما سالم، قوی و مقاوم شوند. این محصول برند فولیکا با اثرات درمانی خود، موهای آسیب دیده، شکسته و وز دار شما را ترمیم می‌کند و بازسازی می‌کند. این ماسک همچنین رنگ موهای شما را حفظ می‌کند و از ریزش مو جلوگیری می‌کند.

ماسک موی خشک و آسیب دیده فولیکا محصولی ایمن و بدون عارضه است اما در صورتی که به هر یک از ترکیبات این محصول حساسیت دارید، قبل از استفاده از آن مشورت پزشکی بگیرید.

ترکیبات ماسک موهای خشک و آسیب دیده فولیکا

مهم ترین ترکیبات موجود در این ماسک مو عبارت اند از:

  • کراتین
  • شی باتر
  • شیر جو دوسر
  • زینک گلوکونات

کراتین

کراتین یک پروتئین است که در ساختار مو وارد می‌شود و باعث می‌شود که موها قوی، صاف و براق شوند. کراتین همچنین موها را از خشکی، شکستگی و وز شدن دور می‌کند و رنگ موها را حفظ می‌کند.

شی باتر

شی باتر یک چربی گیاهی است که از دانه های درخت شیا به دست می‌آید. شی باتر موها را مرطوب، نرم و لطیف می‌کند و از خشکی و التهاب پوست سر جلوگیری می‌کند. شی باتر همچنین موها را از آسیب های حرارتی و محیطی محافظت می‌کند و رشد موها را تحریک می‌کند.

شیر جو دو سر

شیر جو دو سر یک ماده طبیعی است که از دانه های جو دو سر به دست می‌آید. شیر جو دو سر موها را تغذیه، تقویت و ترمیم می‌کند و باعث می‌شود که موها حجم، زیبایی و سلامتی بیشتری داشته باشند. شیر جو دو سر همچنین موها را از ریزش و شوره دور کرده و بافت موها را بهبود می‌بخشد.

زینک گلوکونات

زینک گلوکونات یک ماده معدنی است که در تعادل فعالیت غدد چربی پوست سر نقش دارد. زینک گلوکونات موها را از چربی زیاد، شوره و عفونت جلوگیری می‌کند و باعث می‌شود که موها تمیز، سرحال و سالم باشند. زینک گلوکونات همچنین موها را از رنگ پریدگی و خستگی محافظت می‌کند.

لیست کامل ترکیبات

ستئاریل الکل، مخلوط پارابن ها در فنوکسی اتانول، پی ای جی/ پی پی جی۲۰/۲۰ دایمتیکون، شی باتر،شیر جو دو سر، بوتیلن گلیکول، کراتین، ستریمونیوم کلراید، فنیل تری متیکون، استئار آمیدو پروپیلن دی متیل آمین، زینک گلوکونات، پانتنول (پیش ساز ویتامین B۵)، بهن تری مونیوم کلراید، بیوتین، اسید سیتریک، اسانس، آب دیونیزه

نحوه مصرف ماسک موی خشک و آسیب دیده فولیکا

پس از شستشو به مقدار کافی از ماسک مو فولیکا بر روی کف دست قرار داده و بر روی موهای نیمه مرطوب یا خشک مالیده و به آرامی از ریشه موها تا انتها ماساژ داده شود، سپس بدون نیاز به آبکشی موها به فرم دلخواه حالت داده می شوند.

خرید ماسک موی خشک و آسیب دیده فولیکا

ماسک موی خشک و آسیب دیده فولیکا یک محصول با کیفیت، اقتصادی و کارآمد است که می‌تواند نیازهای شما را در مراقبت از موهای خود برآورده کند. این ماسک موی خشک و آسیب دیده را می‌توانید به راحتی و با روش ساده مصرف کنید و از نتایج شگفت انگیز آن لذت ببرید. این ماسک مو را با قیمت مناسب و ارسال فوری از داروخانه آنلاین دکتر آزاده سالم خریداری کنید.

توضیحات تکمیلی

وزن 100 گرم
مقدار

نوع محصول

ویژگی

, , , ,

مصرف کننده

جنسیت مصرف

,

مناسب برای مو

, ,

حاوی

, ,

ویتامین

,

عصاره

,

کشور تولید کننده

سایر توضیحات

حفظ رطوبت طبیعی مو و جلوگیری از پیدایش موخوره, حفظ لطافت، حالت پذیری، درخشندگی و براقیت موها, تقویت کننده، ترمیم کننده و مرطوب کننده ساقه مو, کمک به رفع موخوره و شکنندگی موها, مناسب موهای خشک و آسیب دیده, تقویت و ترمیم کوتیکول مو

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.


اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “ماسک موی خشک و آسیب دیده فولیکا 100 میلی لیتر”

  • موها را از ریشه تا انتهای ساقه به خوبی به کمک انگشتان توسط مقدار کافی از ماسک مو فولیکا بپوشانید.
  • اطمینان حاصل نمایید که انتهای موها حتما به ماسک موی سر آغشته شده باشند.
  • سپس بدون نیاز به آبکشی موها به فرم دلخواه حالت داده می شوند.
  • ماسک مو را فقط پس از استحمام بر روی موهای نیمه مرطوب یا خشک استفاده کنید.
  • در صورت تماس، چشم ها را با آب فراوان شستشو دهید.
  • از تماس شامپو با چشم ها جدا خودداری نمایید.